ترس از عاشقي ترس از عاشقي .

ترس از عاشقي

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يكي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است كه باعث وفاداري مشتريان و كاركنان شركت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه كسب و كارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب كنند. يكي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از اين نام مجاز نمي باشدهاي بازاريابي و برندينگ كسب و كارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست كسب و كارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست كه حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلكه ميتوان با كمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد كالايي براي هديه دادن انتخاب ميكنيد اول از همه كاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در كنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوكادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين كيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذكر مي باشد  يكي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش كادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند كسب و كارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات عمل ميكنند.

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع كاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند كه در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • كاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد كه براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر كيفيت و چه از نظر شكل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است كه به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شركت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي كه در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره كرد كه خودكار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندكاره تبليغاتي ، كيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتكه، ست مديريتي سه تكه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد كه از خودكار، جاكليدي، كيف پول جيبي يا كيف پول پالتويي، جاكارتي، فلش مموري و غيره تشكيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشكل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دكور كسب و كار شما ميباشد. ست هاي روميزي كارمندي را ميتوان از بين پك هاي آماده متشكل از چوب و فلز كه از 5 تيكه تا 13 تكه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب كرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تكه يا 6 تكه يا ست تك پلاستيكي كه داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب كرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  كازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودكار ، جاي كليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و كوچك ، جاي كاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  كش ، زير دستي مديريت ، كارد پاكت نامه باز كن ، ساعت روميزي ، قاب عكس روميزي مي باشد.

3- خودكار،خودنويس و روان نويس:

خودكار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يك ابزار كاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يكي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يكي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودكارها دارا بودن قابليت حك و چاپ روي بدنه آن مي باشد كه باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يك سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريك و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد كسب و كارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند كرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يكي از مفيد ترين و موثر ترين كالاهاي تبليغاتي معرفي كرد كه هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني كند و هم ميتواند براي دريافت كننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي كند و استفاده كننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چك ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت كند


برچسب: هديه تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۴:۴۰ توسط:sam موضوع:

نوبشو چيست ؟

نوبشو چيست ؟

نوبشو بهترين موتور جستجوي كالا است كه مي توانيد در ميان پلتفرمهاي مختلف انتخاب نمائيد. اين وبسايت امكاناتي ويژه دارد و اساس كار را توجه به نياز كاربر مي داند و با طراحي و مهندسي ساده و البته پيشرفته، مشكلات ديگر موتورهاي جستجو را رفع كرده و امكانات بي نظيري را در اختيار كاربران قرار ميدهد. در ادامه با اين پلتفرم بيشتر آشنا مي شويد .

نوبشو با دارا بودن ميليون ها محصول مختلف در دسته بندي هاي مختلف، مرزهاي تنوع را براي كاربران ايراني جا به جا نموده، همچنين پياده سازي ساده ترين نوع جستجوي كالا براي كاربران از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد نوبشو است .

 

 

دقيق بودن بودن موتور جستجوي كالا در زمان جستجو، زمان زيادي را براي كاربران ذخيره خواهد كرد و اين موضوع با درايت در نوبشو مورد توجه قرار گرفته و توسط مهندسين نوبشو به دقت پياده سازي شده است .

كيفيت ارائه خدمات، سادگي ارائه خدمات و رضايت كاربران اساسي ترين موضوعاتي است كه موتور جستجوي كالاي نوبشو بر اساس آنها طراحي شده است .

در كنار ارائه خدمات جستجوي كالا بصورت حرفه اي توسط نوبشو، خدماتي نظير ژورنال اطلاعاتي نوبشو و خدمات ديجيتال ماركتينگ و طراحي سايت توسط نوبشو نيز براي كاربران در نظر گرفته شده است .

 

t2st_b6.jpg

 

پيش از ظهر نوبشو، ديگر موتورهاي جستجو، سعي در ارائه محصولات به تعداد زياد به هر قيمت به كاربران را داشته اند. در اين ميان مشكلات گوناگوني بر سر راه اين موتورهاي جستجو بوده كه نوبشو با مرتفع نمودن اين دسته از ضعف ها و مهندسي صحيح يك موتور جستجو هم اكنون به عنوان يك موتور جستجوي موفق فعاليت مي كند .

نوبشو براي طراحي و مهندسي، از مهندسان مبتكر و متخصص بهره جسته است . پروسه مهندسي موتور جستجوي نوبشو براي رعايت workflow ها جدي در نظر گرفته شده و هر قسمت بصورت تخصصي مورد ارزيابي قرار گرفته و مشكلات در هر قسمت از فرآيندها مورد بازبيني و اشكال زدائي قرار گرفته است .

موفقيت نوبشو وابسته به چند ويژگي خاص مي باشد :

  • نوبشو بصورت دقيق وابسته به نياز كاربران طراحي شده است .
  • سادگي كار براي نوبشو يك اولويت است. نوبشو از هرگونه پيچيدگي دوري كرده .
  • نوبشو مشكلات پلتفرمهاي مشابه را در در پلتفرم خود حل كرده است .
  • نوبشو از طريق ارائه خدمات ديجيتال ماركتينگ به توسعه و رشد كسب و كار شما كمك مي كند، طراحي وبسايت و سئو از اين دسته فعاليت ها مي باشد!
  • نوبشو، انتخاب محصول را براي كاربران ساده تر كرده است .

 

نوبشو بصورت مشخص ساده است و همه چيز را ساده كرده . نه بخاطر اينكه سادگي كار با نوبشو لذت بخش است. تنها به اين دليل كه سادگي كار با نوبشو نشئت گرفته از احترام اين پلتفرم براي كاربران آن است . اين نام مجاز نمي باشد حفظ و ذخيره زمان كاربران در نوبشو با طراحي ساده و سادگي كار با اين پلتفرم آميخته شده است و كاربر در قياس با ديگر موتورهاي جستجوي كالا زمان بسيار كمتري را صرف خود يادگيري پلتفرم مي نمايد. فيلمهاي آموزشي كوتاه و ذات ساده ي پلتفرم زمان كاربران را ذخيره مي نمايد .

حتماً مي دانيد كه كاربران به سادگي دنبال محصول خاصي هستند پس فيلتر كردن نتايج و نشان دادن دقيقاً آن چيزي كه كاربر به دنبال آن است مي تواند كمك زيادي  به كاربر نمايد. موتور جستجوهاي زيادي هستند كه كاربران را به سمت آن چيزي كه به دنبال آن نيستند سوق مي دهند. اين موضوع دلايل مختلفي دارد. عدم اطلاع از پروسه مهندسي نرم افزار و يا ارائه محصولات جديدتر براي كاربران براي افزايش فروش . هر دوي اين موضوعات به ذات رضايتمندي مشتريان ضربه خواهند زد و به هيچ عنوان توصيه نمي شوند. نوبشو از اين فرآيندها دوري مي كند و آنچه را كاربر نياز دارد مستقيماً در اختيار وي مي گذارد و اينكار را با سرعت بالا انجام داده و به بهترين حالت اين را انجام مي دهد. نمايش نتايج نامربوط تنها كاربران را خسته مي كند كه اين را تا بخواهيد در ديگر پلتفرم ها به وفور مشاهده مي نمائيد .

زماني كه يك كاربر به دنبال محصول خاصي مي گردد به طبع به دنبال اطلاعاتي در مورد آن محصول نيز هست. ژورنال اطلاعاتي نوبشو، از آندسته از امكانات رايگاني است كه همه كاربران از آن شگفت زده خواهند شد . اطلاعاتي جامع در خصوص محصولات و برندهاي مختلف و ويژگي هاي هر كدام . اينها به راحتي در قالب مقالاتي جامع در بخش ژورنال نوبشو قرار دارند كه به كاربران كمك زياد مي نمايد كه قبل از خريد، بتوانند اطلاعات جامعي را از دريافت نموده و بر اساس اين اطلاعات تصميم گيري نمايد .

اما، دسته از كاربران علاقمند به توسعه كسب و كار خود هستند، نوبشو آماده خدمت رساني به اين افراد نيز است! توليد محتوا اين روزها در عرصه هاي مختلف كاربرد دارد. اما كارشناسان توليد محتواي نوبشو، در اين زمينه به خوبي تبحر دارند و مي دانند چطور بر اساس نياز كاربران شما محتوائي را توليد كنند كه وبسايت شما به سرعت در گوگل مثل موشك رتبه كسب كند!

نوبشو، متفاوت از ديگر پلتفرمها در زمينه موتور جستجوي كالا است. تركيبي از هنر و مهندسي را مي توانيد در اين پلتفرم مشاهده نمائيد .


برچسب: نوبشو چيست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۱۶ توسط:sam موضوع: