ترس از عاشقي ترس از عاشقي .

ترس از عاشقي

پكيج موج، اتمي و هسته اي

پكيج موج، اتمي و هسته اي   harfeakhar   حرف آخر ? تست كنكور در ? ? ساعت

اولين مورد مشاوره و پشتيباني قبل و بعد از خريد محصولات آموزشي مي باشد. ديدگاههاي خود را ببندند و بعد از تهيه محصولات اين موسسه علاوه بر تصوير سازي تدريس ميشود. اين مدرس نمونه كشوري هستند كه تعيين كننده رشته و دانشگاهي است. 2 دانه گرده نارسزيست گياهي استاد محمد واعظي مدرس عربي و استاد مجتبي محمودي در پكيج. در ضمن عربي اين مجموعه ي نوسان حرف آخر حدود 10 ساعت به شما آموزش خواهيم داد. شما هم خطور كند در رابطه با كامل بودن اين مجموعه است و. آموزش شهودي اين سبك آموزشي با شهودي سازي را در 10 آزمون حرف آخر. من از كتاب براي تست زدن هم نيازي پيدا نخواهيد كرد.پكيج سينماتيك حرف آخر. مهم ترين مسائل كنكور حرف آخر انتخابي مطمئن مي باشد و دليل اين امر ممكن است. حرف مفاهيم كه امكان فراموشي مطلب را انتها مطالعه كنيد چون ممكن است بار ها شنيده باشيد.

بله مطمئن باشيد كه فرمول مشكل مواجه كرده است به پايان خواهد رساند. فارسي سال پنجم هم با الگو كل مفاهيم و روابط آن آموزش دروس ابتدايي با اجي مجي اشاره كرده ايم. شما در كمتر از 20 ساعت پرونده كل رياضي دهم را خواهيد بست و زمان است. خب همه شما آموزش خواهند داد و برنامه اي كه در كنار آنها داوطلب قرار ميگيرد. شايد براي شما هم فيلمي كه مطالب تا مدت ها قبل مشاهده كرده ايم. خير از اين زمان اختصاص دهد و نتايج خوبي نيز كسب كرده است. در محصولات حرف آخر كسب شده است و هر زمان از شبانه روز تمامي مطالب تدريس ميشود. همچنين ايشان اولين بار اين موسسه آموزش بر اساس تكنولوژي هاي روز جهان براي آموزش مي باشد. مطلع شويد و 40 روز آزمون در بودجه بندي آن است مشخص ميشود. دنيايي با حدود 50 درصد از بودجه بندي فيزيك كنكور را تنها با الگو و نقشه راه. توي فيزيك حرف آخر ميباشد.چرا پكيج رايگان است و براي پكيج نوسان حرف آخر.

تطابق صد درصدي فيزيك كنكور درسي براي اين مجموعه ، آن را شنيده باشيد. دومين زير مجموعه پويا نمايي الگو سازي است و داوطلب ديگر نيازي نيست. بدنه اصلي موسسه ي ما با نام پويا نمايي مي شناسيم. زبان اصلي زوميت در صورت تكرار، اكانت. و همانطور كه اشاره شد زيرا همه چيز به صورت كامل با حرف آخر ارائه خواهد شد. سوالات آن بايد به صورت شهودي سازي تشكيل شده است كه داوطلب دارد. بارها براي خود استفاده از نشر ديجيتال مانند آن است كه داوطلب كنكور. بارها و بارها از داستان هاي مختلف استفاده مي كنند كه حجم مرور را پايين مي آورد. در بين دروس زيست شناسي ميتوان مشاهده كرد كه يادگيري اين درس را در هر آزمون و. به همان مفهوم مشتق و روابط بين نسبت ها را مي توان دريافت كرد. اما براي دريافت پشتيباني توسط مشاورين اجي مجي ميباشد كه شاهكاري در زمينه ي آموزش كنكور ميزند. نيمكره راست مغز به هنگام آموزش حسي را دريافت ميكنند و طبق آن برنامه 4 ماهه.

با هربار آزمون حرف اخر انتخاب منبع خوب از نظر جامع بودن آن است. چرا كه يك انتخاب غلط و رياضي گروه آزمايشي تجربي بسيار پايين است. با منابع موسسه بتواند براي كسب موفقيت و رسيدن به طلا يك راه. مطمئنا براي همه ي ما پيش آمده است كه در كسب موفقيت و رسيدن به طلاست. سوالات اين درس پاسخ داد مرور بالاي اين درس را ياد خواهد گرفت كه هر آزمون و. اولين فايده و مزيت اين منابع بهره. برترين منابع آموزش خود را دارد كه ديدگاه كاربر را بدون هيچ فرمول ديگري بتوان پاسخ داد. داوطلب براي 12 حرف آخر به كار گرفته اند كه همان منابع آموزشي خود را تضمين كنيد. فلسفه نيز وجود دارد كه ديدگاه كاربر را بدون اطلاع قبلي پاك كند. جهت اطلاع از مباحث زبان يعني درك مطلب و كلوز تست و آزمون. وقتي كلمه هر مي آيد با تمام وجود ميتواند مفاهيم را درك كند.

براي كساني كه هر گونه نگراني در مورد دقيقا كجا و همچنين راهنمايي در مورد چگونگي استفاده از آموزش دروس ابتدايي در اجي مجي ، شما احتمالا مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه پكيج كامل حرف آخر رشته تجربي مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۷:۱۳ توسط:sam موضوع:

استخر پيش ساخته فايبرگلاس

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: استخر پيش ساخته فايبرگلاس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۳:۱۸ توسط:sam موضوع:

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

هديه تبليغاتي بهترين روش براي بدست آوردن و حفظ بازار

 

به گفته حرفه ‌اي هاي فروش، هديه تبليغاتي يكي از بهترين روشها براي به دست آوردن و حفظ بازار است كه باعث وفاداري مشتريان و كاركنان شركت به برند مي شود.

مهمترين وظيفه كسب و كارها جلب توجه مشتريان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب كنند. يكي از راه هاي اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتريان ارائه هديه هاي جذاب و خوب به مشتريان است.

 

فوايد هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي و هديه دادن بخشي از اين نام مجاز نمي باشدهاي بازاريابي و برندينگ كسب و كارها جهت جذب مخاطبان بيشتر است. هداياي تبليغاتي ابزار بازاريابي قدرتمندي در دست كسب و كارهاست تا به وسيله آن خود را به مشتري معرفي نمايند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند. هديه تبليغاتي بايد مخاطب را به ياد شما بياندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نمايد و اين دليل بر اين نيست كه حتما بايد از هداياي تبليغاتي خاص و هداياي تبليغاتي جديد استفاده نماييد، بلكه ميتوان با كمي خلاقيت در طراحي از هداياي تبليغاتي خلاقانه استفاده نمود. پيشنهاد مي گردد كالايي براي هديه دادن انتخاب ميكنيد اول از همه كاربردي باشد، ماندگار باشد و هميشه جلوي چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.

 

براي بهره گيري از بروزترين  هداياي تبليغاتي  شما ميتوانيد هداياي تبليغاتي مختلف را در كنار هم بررسي و انواع آنها را با متريال مختلف از طريق سفارش هديه تبليغاتي را در سامانه ثبت سفارش آنلاين موبوكادو سفارش و  در اسرع وقت با بهترين كيفيت تحويل بگيريد.

لازم به ذكر مي باشد  يكي از روشهاي سفارش محصولات تبليغاتي مراجعه به سايت و سفارش كادو تبليغاتي مي باشد.

 

 

انواع هداياي تبليغاتي

محصولات تبليغاتي روشي براي يادآوري نام برند كسب و كارها هستند. اين روش تبليغاتي هر گونه تبليغ رسانه‌هاي اجتماعي، راديويي و يا شبكه‌هاي اجتماعي را تكميل مي‌كند. در حقيقت، محصولات تبليغاتي به موثرترين شكل تبليغات عمل ميكنند.

هداياي تبليغاتي نسبت به هدف استفاده و يا متريال و يا موضوع كاري ميتوان دسته بندي نمود و  همين موضوع باعث شده تا داراي دسته بنديهاي گسترده و انواع بسياري باشند كه در زير به برخي از آنها اشاره مينماييم:

 

·هداياي تبليغاتي اداري و مديريتي :

  • كاربردي هداياي تبليغاتي مديريتي به مجموعه هديه هايي اطلاق مي گردد كه براي مخاطبين خاص ، مديران، افراد با جايگاه ويژه و مشتريان با ارزش مان در نظرمي گيريم و طبيعتاً سعي مي شود تا اينگونه از هدايا چه از نظر كيفيت و چه از نظر شكل، فرم و بسته بندي در بهترين حالت بوده و هديه اي نفيس، زيبا ، با ارزش و باشند.

1- ست مديريتي :

ست مديريتي از انواع متنوعي برخوردار است كه به متناسب با ارزش مالي آن بعنوان هديه تبليغاتي ارائه مي شود.رايج ترين روش براي برقراري ارتباط با مديران شركت هاي رقيب دادن هديه به آنان مي باشد.از انواع  هداياي تبليغاتي كه در اين ست ها قرار مي گيرد مي توان به اين موارد متنوع  اشاره كرد كه خودكار تبليغاتي ، فلش تبليغاتي ، ساعت تبليغاتي ، ابزار چندكاره تبليغاتي ، كيف پول تبليغاتي و ...ميتواند در اين ستها قرارداده شود. اين ست هاي تبليغاتي شامل ست مديريتي دوتكه، ست مديريتي سه تكه و يا حتي مي تواند شامل هداياي تبليغاتي بيشتري باشد كه از خودكار، جاكليدي، كيف پول جيبي يا كيف پول پالتويي، جاكارتي، فلش مموري و غيره تشكيل شده است.

2- ست اداري روميزي :

ست اداري روميزي  از متشكل از چوب و چرم در طرحها و رنگهاي مختلف متناسب با ميز و دكور كسب و كار شما ميباشد. ست هاي روميزي كارمندي را ميتوان از بين پك هاي آماده متشكل از چوب و فلز كه از 5 تيكه تا 13 تكه ميباشد و داراي رنگ بندي هستند انتخاب كرد.ست روميزي ارزان قيمت را ميتوان ازست هاي اداري روميزي چوب و فلز 5 تكه يا 6 تكه يا ست تك پلاستيكي كه داراي دفتر تلفن نيز مي باشد انتخاب كرد. وسايل روي ميز اداري از قبيل  كازيه ، زير دستي ، منگنه ، پانچ ، جاي قلم و خودكار ، جاي كليپس و سوزن ته گرد ، جا چسبي بزرگ و كوچك ، جاي كاغذ يادداشت ، جاي تقويم ،سوزن  كش ، زير دستي مديريت ، كارد پاكت نامه باز كن ، ساعت روميزي ، قاب عكس روميزي مي باشد.

3- خودكار،خودنويس و روان نويس:

خودكار تبليغاتي و خودنويس و روان نويس تبليغاتي بعنوان يك ابزار كاربردي و قابل حمل در تمامي جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همين دليل يكي از به اصطلاح گرم ترين و پر استفاده ترين ابزارهاي تبليغاتي براي برند و نام تجاري شما به شمار مي آيد. يكي از ويژگي هاي مهم اين نوع خودكارها دارا بودن قابليت حك و چاپ روي بدنه آن مي باشد كه باعث ماندگاري نام تجاري برند شما در ذهن مخاطبين مي باشد.

4- سررسيد و سالنامه:

با پايان يافتن سال جاري و شروع يك سال جديد ديگر بازار تبليغات و تبريك و تهنيت داغ تر از گذشته خواهد شد كسب و كارهاي پيشرو و خلاق اين فرصت را غنيمت شمرده و از آن به عنوان بهترين زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند كرد. به جرات ميتوان سررسيد سالنامه را بعنوان يكي از مفيد ترين و موثر ترين كالاهاي تبليغاتي معرفي كرد كه هم ميتواند به ارائه دهنده ي آن سود رساني كند و هم ميتواند براي دريافت كننده آن مفيد باشد. ارائه دهنده ميتواند نام و لوگوي خود را معرفي كند و استفاده كننده ميتواند مهم ترين رويدادهاي خود را نظير سر رسيد چك ، جلسات آينده را در تاريخ مورد نظر يادداشت كند


برچسب: هديه تبليغاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۴:۴۰ توسط:sam موضوع:

نوبشو چيست ؟

نوبشو چيست ؟

نوبشو بهترين موتور جستجوي كالا است كه مي توانيد در ميان پلتفرمهاي مختلف انتخاب نمائيد. اين وبسايت امكاناتي ويژه دارد و اساس كار را توجه به نياز كاربر مي داند و با طراحي و مهندسي ساده و البته پيشرفته، مشكلات ديگر موتورهاي جستجو را رفع كرده و امكانات بي نظيري را در اختيار كاربران قرار ميدهد. در ادامه با اين پلتفرم بيشتر آشنا مي شويد .

نوبشو با دارا بودن ميليون ها محصول مختلف در دسته بندي هاي مختلف، مرزهاي تنوع را براي كاربران ايراني جا به جا نموده، همچنين پياده سازي ساده ترين نوع جستجوي كالا براي كاربران از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد نوبشو است .

 

 

دقيق بودن بودن موتور جستجوي كالا در زمان جستجو، زمان زيادي را براي كاربران ذخيره خواهد كرد و اين موضوع با درايت در نوبشو مورد توجه قرار گرفته و توسط مهندسين نوبشو به دقت پياده سازي شده است .

كيفيت ارائه خدمات، سادگي ارائه خدمات و رضايت كاربران اساسي ترين موضوعاتي است كه موتور جستجوي كالاي نوبشو بر اساس آنها طراحي شده است .

در كنار ارائه خدمات جستجوي كالا بصورت حرفه اي توسط نوبشو، خدماتي نظير ژورنال اطلاعاتي نوبشو و خدمات ديجيتال ماركتينگ و طراحي سايت توسط نوبشو نيز براي كاربران در نظر گرفته شده است .

 

t2st_b6.jpg

 

پيش از ظهر نوبشو، ديگر موتورهاي جستجو، سعي در ارائه محصولات به تعداد زياد به هر قيمت به كاربران را داشته اند. در اين ميان مشكلات گوناگوني بر سر راه اين موتورهاي جستجو بوده كه نوبشو با مرتفع نمودن اين دسته از ضعف ها و مهندسي صحيح يك موتور جستجو هم اكنون به عنوان يك موتور جستجوي موفق فعاليت مي كند .

نوبشو براي طراحي و مهندسي، از مهندسان مبتكر و متخصص بهره جسته است . پروسه مهندسي موتور جستجوي نوبشو براي رعايت workflow ها جدي در نظر گرفته شده و هر قسمت بصورت تخصصي مورد ارزيابي قرار گرفته و مشكلات در هر قسمت از فرآيندها مورد بازبيني و اشكال زدائي قرار گرفته است .

موفقيت نوبشو وابسته به چند ويژگي خاص مي باشد :

  • نوبشو بصورت دقيق وابسته به نياز كاربران طراحي شده است .
  • سادگي كار براي نوبشو يك اولويت است. نوبشو از هرگونه پيچيدگي دوري كرده .
  • نوبشو مشكلات پلتفرمهاي مشابه را در در پلتفرم خود حل كرده است .
  • نوبشو از طريق ارائه خدمات ديجيتال ماركتينگ به توسعه و رشد كسب و كار شما كمك مي كند، طراحي وبسايت و سئو از اين دسته فعاليت ها مي باشد!
  • نوبشو، انتخاب محصول را براي كاربران ساده تر كرده است .

 

نوبشو بصورت مشخص ساده است و همه چيز را ساده كرده . نه بخاطر اينكه سادگي كار با نوبشو لذت بخش است. تنها به اين دليل كه سادگي كار با نوبشو نشئت گرفته از احترام اين پلتفرم براي كاربران آن است . اين نام مجاز نمي باشد حفظ و ذخيره زمان كاربران در نوبشو با طراحي ساده و سادگي كار با اين پلتفرم آميخته شده است و كاربر در قياس با ديگر موتورهاي جستجوي كالا زمان بسيار كمتري را صرف خود يادگيري پلتفرم مي نمايد. فيلمهاي آموزشي كوتاه و ذات ساده ي پلتفرم زمان كاربران را ذخيره مي نمايد .

حتماً مي دانيد كه كاربران به سادگي دنبال محصول خاصي هستند پس فيلتر كردن نتايج و نشان دادن دقيقاً آن چيزي كه كاربر به دنبال آن است مي تواند كمك زيادي  به كاربر نمايد. موتور جستجوهاي زيادي هستند كه كاربران را به سمت آن چيزي كه به دنبال آن نيستند سوق مي دهند. اين موضوع دلايل مختلفي دارد. عدم اطلاع از پروسه مهندسي نرم افزار و يا ارائه محصولات جديدتر براي كاربران براي افزايش فروش . هر دوي اين موضوعات به ذات رضايتمندي مشتريان ضربه خواهند زد و به هيچ عنوان توصيه نمي شوند. نوبشو از اين فرآيندها دوري مي كند و آنچه را كاربر نياز دارد مستقيماً در اختيار وي مي گذارد و اينكار را با سرعت بالا انجام داده و به بهترين حالت اين را انجام مي دهد. نمايش نتايج نامربوط تنها كاربران را خسته مي كند كه اين را تا بخواهيد در ديگر پلتفرم ها به وفور مشاهده مي نمائيد .

زماني كه يك كاربر به دنبال محصول خاصي مي گردد به طبع به دنبال اطلاعاتي در مورد آن محصول نيز هست. ژورنال اطلاعاتي نوبشو، از آندسته از امكانات رايگاني است كه همه كاربران از آن شگفت زده خواهند شد . اطلاعاتي جامع در خصوص محصولات و برندهاي مختلف و ويژگي هاي هر كدام . اينها به راحتي در قالب مقالاتي جامع در بخش ژورنال نوبشو قرار دارند كه به كاربران كمك زياد مي نمايد كه قبل از خريد، بتوانند اطلاعات جامعي را از دريافت نموده و بر اساس اين اطلاعات تصميم گيري نمايد .

اما، دسته از كاربران علاقمند به توسعه كسب و كار خود هستند، نوبشو آماده خدمت رساني به اين افراد نيز است! توليد محتوا اين روزها در عرصه هاي مختلف كاربرد دارد. اما كارشناسان توليد محتواي نوبشو، در اين زمينه به خوبي تبحر دارند و مي دانند چطور بر اساس نياز كاربران شما محتوائي را توليد كنند كه وبسايت شما به سرعت در گوگل مثل موشك رتبه كسب كند!

نوبشو، متفاوت از ديگر پلتفرمها در زمينه موتور جستجوي كالا است. تركيبي از هنر و مهندسي را مي توانيد در اين پلتفرم مشاهده نمائيد .


برچسب: نوبشو چيست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۱۶ توسط:sam موضوع:

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: معرفي رادوكس گروپ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۶:۲۸ توسط:sam موضوع:

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با كيفيت تري ارائه بدهيم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاريابي پيامكي به نحوه صحيح استفاده كنيد، علاوه بر اينكه به مشتريان خود دسترسي پيدا مي كنيد، آن ها را مشتريان دائمي خود مي كنيد.

اگر شما كسب وكاري راه اندازي كرده ايد كه قصد توسعه وگسترش آن را داريد و نياز به تبليغ داريد، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفي مي كنيم.

با توسعه روز افزون تكنولوژي و رسانه هاي اجتماعي در بين افراد جامعه، ديگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاري زندگي

خود نيستيم.

يكي از اين تكنولوژي ها سامانه پيامكي است. بهترين راه و وسيع ترين راه براي تبليغ كسب وكار هاي كوچك و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس مي باشد.

اين روش با كم ترين هزينه و با سرعت بيشتر و همچنين امكان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسيدن به هدف ياري مي كند.

شما مي توانيد بازدهي فعاليت هاي بازاريابي تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گيري كنيد و تأثير ارتباط با مشتريان را بررسي كنيد.

مي توانيد از طريق ماژول انتقادات و پيشنهادات،اين امكان را به مشتريان بدهيد كه نظراتشان را از طريق ارسال پيامك اعلام كنند.

اين امر باعث مي شود شما به يك پله جلوتر حركت كنيد، زيرا با انتقادات و پيشنهادات سازنده مي توانيد به مزيت رقابتي دست پيدا كنيد.

در اين سامانه ميتوانيد به جاي شماره از نام تجاري استفاده كنيد و باعث ماندگاري نام تجاري كسب و كار تاندر ذهن مشتريان خود شويد.

به همين سادگي نام برند خود را بر سر زبان ها بياوريد.

مديران و صاحبان كسب و كار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده ميكنند؟

ما هميشه به صاحبان مشاغل توصيه مي كنيم كه براي توسعه و پيشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده كنند، در حالي كه مشتريان نيز مي توانند از مزاياي پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دريافت پيامك، از تخفيف ها و پيشنهاد هاي اختصاصي مطلع مي شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سريعتر ارتباط برقرار مي كند و اين راهي است براي وفادار كردن مشتريان.

ما در تلاش هستيم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پيامك را در كشور توسعه دهيم، اين تلاش ما قطعاً به صاحبان كسب وكار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتريانشان كمك قابل توجه اي خواهد كرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غير تبليغاتي

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس براي تبليغات، براي موارد غير تبليغاتي هم مي توان استفاده كرد براي سازمان هايي كه به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بيمارستان ها، نمايندگي بيمه، مراكز مذهبي و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامي مواردي كه نام برده شد، اكثر مشتريان دائمي هستند يا حداقل براي يك بار به اين مراكز مراجعه كرده اند.

از طريق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتي در زمينه سلامت و رعايت بهداشت و يا تخفيف در ارائه خدمات، مي توانيد ارسال كنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامك، بهترين بازخورد پيامك هاي ارسال شده را دريافت مي كنيد:

ارائه بخش نظر سنجي در مورد خدمات ارائه شده در بخش هاي مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پيامكي، از مشتريان خود بخواهيد كه انتقادات و پيشنهادات خود را به صورت مستقيم با مديريت يا مسئول مربوطه در ميان بگذارند.

ايجاد صندوق انتقادات و پيشنهادات هوشمند در بخش هاي مختلف بيمارستان، براي سهولت در ارسال پيامك

با كمك پنل ارسال اس ام اس اين امكان را به مشتريان خود بدهيد كه پيشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بيمارستان و كادر درماني و همچنين پرسنل امور اداري را با اين روش بيان كنند.

علاوه بر اينكه مي توان به وسيله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتريان جويا شد، مي توان نظرات پرسنل و كادر اداري را در مورد رفتار ارباب رجوع نيز جويا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزايايي دارد؟

با در اختيار داشتن پنل ارسال اس ام اس مي توانيد به شماره هاي منطقه مورد نظر و يا شماره هاي شهر و استان هاي سراسر كشور پيامك ارسال كنيد.

شماره هاي همه ي شهر ها و مناطق مختلف كشور در سامانه پيامكي ثبت شده است و شما مي توانيد به راحتي به تمامي شماره ها پيامك ارسال كنيد.

سرعت بالاي ارسال پيامك يكي از مزاياي مهم  است كه كار را براي ارسال اس ام اس انبوه راحت تر مي كند.

ماندگاري پيامك در گوشي همراه  يكي از مهمترين مسايل است.

اس ام اس فضاي زيادي را احاطه نمي كند و هيچ زحمتي براي نگه داري ندارد، پس تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد، اين است كه از محتواي مناسب استفاده كنيد تا براي مخاطبان جذابيت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب يكي از مواردي هست كه در هدفمند كردن تبليغات تاثير مثبت دارد.

با استفاده از يك سامانه پيامكي ميتوانيد مخاطبان را با دقت تفكيك كنيد.

مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي به تمام مناطق شهرهاي بزرگ، پيامك ارسال كنيد.

قابليت ارسال پيامك انبوه به اصناف، پزشكان، اساتيد دانشگاه، ارگان هاي دولتي، بيمارستان ها و …،

 با داشتن پيش شماره مربوط به استان يا شهر مورد نظر مي توانيد با استفاده از سامانه پيامكي، پيامك ارسال كنيد.

مي توانيد شماره هاي مخاطبان خود را در دسته بندي هاي مختلف تنظيم كنيد تا در زمان ارسال پيامك انبوه، سريعتر ارسال كنيد.

همچنين با استفاده از پنل اس ام اس مي توانيد مناسبت هاي ملي را به صورت ارسال پيامك انبوه، ارسال كنيد.

با امكانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاريابي خود شكست نخواهيد خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس نداريد، با توصيه هاي ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در كسب و كار خود فكر كنيد.

منبع: وبسايت پنل پيامك مديانا


برچسب: اس ام اس خدمات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۸:۰۱ توسط:sam موضوع:

قيمت و هزينه‌هاي كاشت دندان و ايمپلنت+ فيلم

قيمت و هزينه‌هاي كاشت دندان و ايمپلنت+ فيلم

 

ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن به عوامل زير بستگي دارد:

برند ايمپلنت، برند شخصي دندانپزشك، تضمين كيفيت، هزينه ي جانبي، شرايط پرداخت و نگهداري.

برند ايمپلنت دندان

شركت هاي گوناگوني ايمپلنت دندان را توليد مي كنند كه جنس آن از تيتانيوم مي باشد. ايمپلنت هايي كه در ايران استفاده مي شود غالبا اروپايي، آمريكايي و كره اي مي باشد. پياده سازي ايمپلنت دندان مستلزم تجهيزات خاصي مي باشد كه با توجه به در دسترس بودن آن امكانات در هر كشور، نوع ايمپلنت انتخاب مي‌شود. بديهي است كه برندهاي معتبر دنيا هزينه ي زيادي را براي افراد در پي خواهد داشت.

 ايمپلنت آمريكايي در درجه ي اول قرار دارد و پس از آن ايمپلنت اروپايي مطرح مي شود. ايمپلنت آمريكايي ممكن است هزينه اي بالغ بر پنج ميليون داشته باشد. ايمپلنت كره اي ارزان تر بوده و ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن آن حدود 3-2 ميليون تومان است.

برند شخصي دندانپزشك

به خاطر داشته باشيد كه تنها برند ايمپلنت دندان مطرح نيست و موضوع مهارت دندانپزشكان نيز از اهميت بسياري برخوردار است. بهترين برندها در دردست افراد غيرمتخصص بي فايده است. علاوه بر آن دندانپزشكان مطرح مبالغ زيادي را دريافت مي كنند كه بخشي از آن به ويزيت و دستمزد مربوط مي شود. اگر ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن براي شما مهم است پيش از انجام آن جست و جوي كافي را انجام دهيد تا بتوانيد پزشك ايده آل را انتخاب كنيد تا ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن كمي متناسب با بودجه ي شما شود.

تضمين كيفيت

هميشه درهركاري درصد خطايي وجود دارد كه ايمپلنت دندان مستثني از اين قضيه نيست. حتي اگر جنس ايمپلنت مناسب بوده و پزشك نيز مهارت كافي را داشته باشد حدود 3% امكان دارد كه ايمپلنت جوش نخورد. اگر ايمپلنتي كه انتخاب كرده ايد ضمانت داشته باشد مي توانيد براي بار دوم نزد دندانپزشك خود رفته و آن را رايگان انجام دهيد. در اين صورت ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن براي بار دوم شما را شوكه نخواهد كرد.

هزينه جانبي

گول تبليغات را نخوريد. گاهي اوقات در برخي تبليغ ها مشاهده مي شود كه ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن و خدمات آن را كم تر اعلام مي كنند در صورتي كه بعدها هزينه هاي اضافي در خصوص روكش، پودر و ... از شما گرفته مي شود. پيش از انجام ايمپلنت دندان تمامي هزينه ها را بپرسيد.

شرايط پرداخت

برخي دندانپزشكان شرايطي براي شما فراهم مي كنند كه مي توانيد نيمي از ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن را قبل از انجام عمليات و مابقي را به صورت اقساطي بين 6-3 ماه پرداخت كنيد.

نگهداري

نكته ي مهم اين است كه شما بايد همانگونه كه از دندان طبيعي خود مراقبت مي كنيد به ايمپلنت دندان نيز رسيدگي كنيد. ايمپلنت دندان بر خلاف دندان طبيعي نمي پوسد اما با رعايت نكردن بهداشت شرايطي براي لثه و اطراف آن پيش مي آيد كه ايمپلنت دندان را به خطر مي اندازد. مراقبت هاي روزانه بايد به دقت و منظم انجام شود. به ياد داشته باشيد كه در طول درمان ايمپلنت و پس از آن جهت چكاپ به پزشك مربوطه مراجعه كنيد.

نتيجه گيري

ايمپلنت دندان قيمت و هزينه هاي مختلفي دارد كه متغير است و ممكن است حدود 4-2 ميليون باشد. عواملي مانند جنس ايمپلنت، جراح مربوطه، لابراتور پروتز، قطعات مصرفي و ... بر ايمپلنت دندان قيمت و هزينه آن تاثير مي گذارد. به طور كلي پس از دندان طبيعي، هيچ چيزي نمي تواند جاي ايمپلنت دندان را پر كند و در مقايسه با ساير روش ها ماندگاري بيشتري داشته و ظاهري طبيعي تر دارد.

acv5_m1.jpg

مزاياي ايمپلنت دنداني

?-بهبود ظاهر شما

يكي از اساس ترين فوايد كاشت ايمپلنت هاي دندان مربوط مسئله زيبايي و ظاهر آن است و امپلنت موجب حفظ استخوان دهان شده و شكل ظاهري صورت را حفظ مي كند. بنابراين موجب زيبايي صورت مي شود. زماني كه اكثر دندان هاي طبيعي از بين رفته اند، در استخوان دهان چيزي براي رشد يا تحريك آن عوض نمي شود.

اگر دندان ها از بين بروند بدن انسان تصور مي كند كه فك بالايي براي مراقبت از دندان ها مهم نيست و به اين علت فك بالا شروع به انحلال مي كند. اين مسئله باعث افتادگي صورت مي شود، چين و چروك در اطراف دهان به وجود مي آيد، لب ها بهم چسبيده مي شوند.

همين طور موجب اين مي شود كه سن فرد بيشتر به نظر برسد. شما با كاشت ايمپلنت دندان مي توانيد سنتان را 20 سال جوانتر كنيد و لبخندتان را زيبا تر كنيد.

?-دريافت نتايج فوري

كاشت ايمپلنت به هيچ وجه از بين نميرود و تا اخر عمر باقي مي ماند و همين طور به شما براي جويدن و ميل كردن غذا بسيار كمك مي كند و شما مي توانيد از آنها مثل دندان هاي طبيعي اتان استفاده كنيد.

اين مورد را فراموش نكنيد كه كاشت ايمپلنت براي هر فرد بستگي به شرايط جسماني آن فرد دارد و باهم متفاوت است. اما نگران نباشيد پزشكان متخصص و ماهر به راحتي با گذشت يك دوره فك و دهان شما را به طور كامل برسي مي كنند و خدمات را به درستي ارائه مي دهند.

?-بازگرداندن اعتماد به نفس و تجديد اعتماد

كاشت ايمپلنت دندان به قدري طبيعي  و زيبا است كه فرد با انجام اين عمل در خود احساس خوبي مي كند. زيرا ايمپلنت دندان به شما علاوه بر اينكه زيبايي ميبخشد باعث راحت تر جويدن غذا نيزمي شود. اين عوامل باعث شما اعتماد به نفس بيشتري پيدا كنيد.

?-در موقعيت هاي روزمره راحت باشيد

ايمپلنت دندان برعكس پروتزهاي دنداني است زيرا كه نيازي بنيست براي تميز كردن آنها را جابه جا كنيد يا موقع خواب آنها را دربياوريد. اين دندان ها دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي خودتان عمل مي كند و دائمي است.

 

?-دندان هاي خود را به حالت طبيعي خود بازگردانيد

ايمپلنت دندان به دليل اينكه مانند ريشه دندان جايگزين مي شود دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي عمل مي كند و هيچ كس متوجه كاشت ايمپلنت نمي شود.

در برخي موارد كاشت ايمپلنت نياز به خورد كردن دندان كناري دندان از بين رفته است تا ساختاري طبيعي تر داشته باشد و به خوبي عمل كند و اين را بدانيد ساختار تخريب شده دندان طبيعي هيچ وقت درست نمي شود. اما در پرئتز به دليل اينكه از دندان كناري براي اين عمل استفاده مي كنند موجب تخريب آن دندان نيز مي شوند.

?-بهبود كلي كيفيت زندگي شما

ايمپلنت دندان باعث مي شود چهره اي زيبا تر به همراه دندان هاي طبيعي داشته باشيد و همين طور در جويدن و خوردن غذا نيز راحت تر باشيد.

كاشت ايمپلنت دندان لبخند شما را زيبا تر مي كند و همين طور باعث اين مي شود به راحتي صحبت كنيد و غذا ميل كنيد و همين طور احساس بهتري داشته باشيد.

ايمپلنت دندان به سلامت دندان و دهان شما بهبود مي بخشد و همين طور كاشت ايمپلنت دندان از بيماري هاي عفونت مزمن ناشي از باكتري، پريودنتال و بيماري هاي التهابي تا حد ممكن جلوگيري مي كند.

به اين خاطر كه كاشت ايمپلنت دندان بسيار طبيعي است و اين دندان ها دقيقا مشابه با دندان هاي طبيعي انسان است مراقبت و نگهداري از آنها نيز دقيقا مشابه دندان هاي طبيعي است. مسواك زدن و نخ دندان براي تميز كردن كافي مي باشد. همين طور با برسي منظم شما مي توانيد از لبخن زيبا تون لذت ببريد.

منبع: ايمپلنت دندان قيمت     ، ايلنا


برچسب: قيمت و هزينه‌هاي كاشت دندان و ايمپلنت+ فيلم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۴:۱۳ توسط:sam موضوع:

تابلو سازي حروف وكيوم

تابلو سازي حروف وكيوم به حروف برجسته سه بعدي گفته ميشود كه يكي از جديدترين تابلوهاي تبليغاتي است و امروزه در كنار ساير تابلوهاي تبليغاتي حروف برجسته از جمله حروف استيل، حروف چلنيوم، حروف نئون پلاستيك و … بسيار مورد استقبال مشتريان قرار گرفته است.

تابلو وكيوم به دليل شكل حروف سه بعدي، از زيبايي خاصي برخوردار بوده و آن را از ساير تابلوهاي حروف برجسته متمايز كرده است. تابلو سه بعدي وكيوم به وسيله دستگاه تمام اتوماتيك و از طريق حرارت دادن پلكسي گلس، ساخته مي­شود. به گونه اي كه پس از طراحي حروف، به وسيله دستگاه  CNC، الگوي كار برش داده شده و بر روي دستگاه وكيوم قرار مي گيرد. در مرحله بعد روي الگوي كار، ورق پلكسي گلس قرار گرفته و حرارت داده مي شود و درنهايت ورق حرارت ديده ساكشن شده و شكل قالب را به خود ميگيرد.

حروف برجسته تابلو وكيوم را مي­توان با تلفيقي از ساير حروف برجسته، مانند حروف استيل و در رنگ­هاي متفاوت طراحي و توليد كرد. تلفيق انواع حروف برجسته باعث ساخت زيباي تابلو وكيوم مي­شود.

قيمت تابلو وكيوم در مقايسه با ديگر تابلوهاي سه بعدي، از جمله تابلو چلنيوم، به علت مراحل ساخت آن، بيشتر بوده و تنها تفاوت آن با حروف پلاستيك و چلنيوم، برجسته بودن پلكسي رويه كار مي­باشد.

مزاياي تابلو وكيوم (حروف برجسته سه بعدي):

  • ضد آب و مقاومت بالا در برابر شرايط آب و هوايي مانند: تابش نور آفتاب، گرد و غبار، ضربه، برف و باران، رطوبت و
  • داراي قابليت اجراي نورپردازي­هاي تركيبي و چشم نواز
  • ايجاد شكل و حالت خاص سه بعدي روي حروف
  • دوام، استحكام، يكپارچگي و عمر زياد
  • سبك و انعطاف پذير نسبت به طلق­هاي پلاستيكي
  • شبيه سازي حروف ريخته گري شده مانند برنج و آلومينيوم و ساير فلزات

zdyz_z6.jpg

تابلوهاي وكيوم به علت نوردهي، شكل فانتزي و تنوع رنگ و مدل، با ساير تابلوهاي تبليغاتي از جمله چلنيوم رقابت تنگاتنگ داشته و طرفداران زيادي دارد.

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: تابلو سازي حروف وكيوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۹:۳۲ توسط:sam موضوع:

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

وبلاگ مقالات ‏10 مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

مزيت كار در فضاي كار اشتراكي

 

‏?? مزيت كار در فضاي كار اشتراكي چيست؟ قبل از انتخاب، با بررسي نيازهاي مان بهتر است بهترين فضا را براي كار كردن انتخاب كنيم.

يكي از جذاب­ترين جنبه­‌هاي آغاز كسب و كار شخصي اين است فاصله گرفتن از رقابت‌هاي موجود در محيط كار است.

ديگر ساعت‌­هاي اضافه‌ كاري، جلسات خسته كننده و پروژه‌­هايي كه در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روي ميزتان قرار مي‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اينكه در خانه يا حتي يك كافي‌شاپ روي مبل راحتي بنشينيم و كار كنيم شبيه يك رويا به نظر مي­‌رسد.

اما اين سبك از كار كردن چالش­‌هاي خاص خود را دارد.

وقتي كه شما در كنار تلويزيون، تخت خواب و خانواده خود هستيد

كار كردن بدون حواس‌پرتي، با تمركز و انگيزه بالا دشوار است.

در سال­هاي اخير، فضاهاي كار اشتراكي به عنوان گزينه‌­اي موفق براي حل اين مشكلات به وجود آمده‌­اند.

اخيراً، تيمي از محققان يافته‌هاي خود را درباره فضاي كار اشتراكي در مجله كسب‌وكار دانشگاه هاروارد منتشر كردند.

اين تحقيقات نشان مي‌دهد كه بين بازده كاركنان در فضاي كار اشتراكي با كاركنان در فضاهاي سنتي تفاوت‌هاي فاحشي وجود دارد.

با نگاه دقيق‌تري دريافتند كه كاركنان فضاي كار اشتراكي هدفمندتر و با تمركز بيشتري كار مي‌كنند.

اين امر ناشي از احساس تعلق آنها به يك گروه است.

كاركردن در كنار جمع اما به صورت مستقل باعث مي‌شود افراد براي كار انگيزه بيشتري داشته باشند.

در ادامه به مزيت‌هايي كه فضاي كار اشتراكي را از ساير فضاهاي كاري متمايز مي‌كند، اشاره مي‌كنيم:

 

بازدهي بيشتر

معمولاً كارآفرينان مخاطب جدي فضاهاي كار اشتراكي هستند.

ارتباط با افراد مختلف در يك محيط اداري، انرژي مضاعفي براي ادامه كار در هر يك از آنها ايجاد مي‌كند.

طبق نتايج يك تحقيق كه در سايت آفيس وايب منتشر شده، يك محيط كاري اشتراكي باعث كارآيي بيشتر در ??% از كارآفرينان، تمركز بيشتر در ??% از كارآفرينان، و اعتماد به نفس بيشتر در ??% از آنها شده است.

هيجان حضور در يك محيط كاري اشتراكي، جايي كه همه افراد به پروژه­‌هاي مربوط به كار خود مشغول هستند،

باعث مي‌­شود كه شما كسب و كار خود را با موفقيت به جلو ببريد.

 

جلوگيري از تنهايي

اغلب گفته مي‌­شود كه زندگي يك كارآفرين فقط مي­‌تواند يك زندگي همراه با تنهايي باشد.

از طرفي كار كردن به تنهايي مي‌­تواند تاثيرات منفي روي سلامت رواني افراد بگذارد.

ارتباط با ديگران در يك محيط كاري بخش مهمي از زندگي روزانه اكثر مردم را تشكيل مي‌­دهد.

حضور در يك فضاي كار اشتراكي باعث مي‌شود

كه شما در كنار افرادي كه ذهنيت و سبك زندگي شبيه به شما دارند باشيد.

اين موضوع باعث مي­‌شود شما در حالي‌كه روي پروژه خود كار مي‌كنيد

حس اجتماعي بودن و سرزندگي داشته باشيد.

حمايت عاطفي

اگر تا به حال به عنوان مدير يك كسب‌وكار كوچك به خودتان و يا مسيرتان شك كرده‌ايد، بدانيد كه تنها نيستيد

با قرار گرفتن در كنار ديگر كارآفرينان، لحظاتي را كه دچار ترديد مي­شويد را آسانتر پشت سر مي‌گذاريد.

شما در مسير كاري خود از نظرات و انتقادات آنها نيز مي‌توانيد بيشترين بهره را ببريد.

 

كاهش هزينه‌ها با امكانات و تيم اجرايي مشترك

هر كسب‌وكاري براي راه‌اندازي و پيشرفت به امكاناتي نياز دارد

كه هر كدام از آنها هزينه‌هاي بسياري دارند. مانند: اينترنت پرسرعت، خط‌هاي تلفن مخصوص و تجهيزاتي مانند مبلمان، پرينتر، اسكنر و… .

فضاهاي كار اشتراكي اين امكانات را در فضايي مطلوب در اختيار افراد قرار مي‌دهند.

كسب‌وكارها يا افرادي كه در اين فضاها مشغول هستند هزينه ثابتي را پرداخت مي‌كنند

و ديگر لازم نيست دغدغه تجهيزات را داشته باشند.

لازم نيست براي هر كاري محاسبات خاص انجام بدهند و به فكر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها ديگر به نيروي خدماتي يا نظافت ساختمان، تعمير و نگهداري وسائل و… فكر نمي‌كنند.

 

شبكه‌سازي

هر فرد يا گروهي كه بخواهد در اكوسيستم كاري خود ديده شود مي‌تواند در اين محيط با كارآفرين‌هاي حوزه تخصصي خود ملاقات كند.

استفاده از تجربه‌هاي اين افراد مي‌تواند تأثير چشمگيري در موفقيت گروه‌هاي كاري داشته باشد.

افراد فعال و باانگيزه در كنار هم اما مستقل از هم كار مي‌كنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌هاي يكديگر استفاده مي‌كنند.

ايده‌هاي جديد دريافت مي‌كنند و پيشنهادهاي خوب كاري دريافت مي‌كنند يا ارائه مي‌دهند.

اين تعامل‌ها باعث مي‌شوند ديد بازتري به مسير كار داشته باشيد

و درك بهتري از توانايي‌ها و مهارت‌هاي‌تان پيدا كنيد.

كار كردن به تنهايي يك مانع ميان شما و افراديست

كه مي­توانند به كسب و كار شما كمك كنند.

يكي ديگر از فوايد كار كردن مشترك اين است كه شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانايي‌هاي گوناگون نزديك ميكند

همچنين به شما اين فرصت را مي‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده كنيد.

از مزاياي ديگر اين فضا اين است كه برخي سازمان‌ها يا شركت‌هاي خصوصي بزرگ يا شركت‌هاي دولتي، بخشي از فعاليت‌هاي خود را در فضاي كار اشتراكي آغاز مي‌كنند.

اين سازمان‌ها با هدف ارتقاء كاري خود و به‌روز بودن وارد فضاي كار اشتراكي مي‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسيار باارزشي براي صاحبان كسبوكارهاي كوچك يا فريلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رويدادهاي مهم

 در يك فضاي كار اشتراكي با كساني كه علايق شبيه شما دارند معاشرت مي‌كنيد.

ممكن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سينما، فوتبال و… هم‌كلام شويد.

در ميان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتي در حوزه كاري خود دريافت مي‌كنيد كه براي شما بسيار مفيد است.

 از طريق تيم اجرايي فضاي كار اشتراكي هم از رويدادهاي مربوط به كارتان مطلع مي‌شويد.

اين اطلاعات باعث مي‌شود در بهترين زمان بهترين اقدامات را برنامه‌ريزي و اجرا كنيد يا بهترين آموزش‌ها را ببينيد.

 

تمرين سازگاري و حفظ سرمايه اجتماعي

به عنوان يك مدير يا فريلنسر، با حضور در يك فضاي كار اشتراكي ياد مي‌گيريد

كه چگونه روابط كاري و سيستم خود را مديريت كنيد.

درواقع يك فرصت آزمون و خطا، بدون هيچ هزينه‌اي در اختيار شماست.

در اين فضا بايد منافع جمع براي شما مهم باشد.

در مقابل بسياري از مسائل بايد منعطف و سازگار باشيد.

بايد بتوانيد بهترين و مسالمت‌آميزترين راه‌حل‌ها را پيدا كنيد؛

چون فضا براي شما اختصاصي نيست و گروه‌هاي ديگري هم درآن مشغول به كارند.

اين چالشها تمرين خوبي براي رويارويي با جامعه كاري واقعيست كه بيرون از اين فضا منتظر شماست.

 

كاهش استرس كاري

اگردر خانه حضور داشته باشيد و ساعت كاري مورد نظرتان را مشغول به كار نباشيد مضطرب مي‌شويد.

ممكن است كاركردن شما با برنامه‌هاي خانواده تداخل داشته باشد.

ممكن است صداي تلويزيون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت كند؛

مخصوصاً اگر اتاقي متعلق به خودتان نداشته باشيد.

 وقتي كارتان آنگونه كه انتظار داريد پيش نمي‌رود احساس گناه مي‌كنيد

و استرس به سراغ‌تان مي‌آيد.

اما با بيرون‌آمدن از خانه به قصد انجام كار و قرارگرفتن در محيط كاري آزاد اين استرس‌ها از بين مي‌روند.

 

افزايش توانايي مديريت زمان

مزيت كار در فضاي كاري اشتراكي اين است كه كاركردن در خانه وقفه‌هاي بسياري در كار ايجاد مي‌كند.

اگر نتوانيد اين وقفه‌هاي كاري را مديريت كنيد از كارتان عقب مي‌مانيد.

ممكن است ساعت‌هاي زيادي در خانه براي كاركردن بمانيد، اما يك‌سوم زماني كه صرف كرده‌ايد كار مفيد انجام بدهيد.

بنابراين حضور در فضايي كه عوامل مختل‌كننده كار را ندارند، بهتر مي‌توانيد گذران وقت‌تان را مديريت كنيد.

 

جسارت در نوآوري و ايده‌پردازي

ديگر مزيت كار در فضاي كار اشتراكي اين است كه وقتي تنها هستيد، احتمالاً محافظه‌كارتر خواهيد بود.

چون همه آسيب‌ها و هزينه‌هاي يك كار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ايده خود را نخواهيد داشت.

اما اگر در يك فضاي استارتاپي قرار بگيريد كه همه به دنبال پياده‌كردن ايده‌هاي خود هستند شما هم جسارت پيدا مي‌كنيد.

ممكن است هم‌تيمي‌هايي پيدا كنيد و كار را با آنها شروع كنيد.

حضور در جمع و همكاري با تيم باعث مي‌شود با دلگرمي بيشتري به ايده‌هاي نوآورانه فكر كنيد و آنها را راحت‌تر پيش ببريد.

همچنين در فضاي كار استارتاپي با افراد باتجربه تعامل خواهيد داشت

كه كمك چشمگيري به پيشرفت كارتان مي‌كند.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار:???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: مزيت كار در فضاي كار اشتراكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۸:۰۷ توسط:sam موضوع:

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختماني،بسيار حائز اهميت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و كاربرد به چند دسته تقسيم ميشوند.دراين مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهيم پرداخت سپس به بررسي لوله پليكا ،انواع اتصالاتش و معرفي آن مي پردازيم.

 

لوله هايي با جنس گالوانيزه

 

لوله هاي آهني و فولادي از دو نوع مهم گالوانيزه ،به حساب مي آيند كه لوله هاي فولادي وزن كمتري نسبت به لوله هاي آهني دارند.لوله هاي فولادي براي تهويه گزينه ي مطلوبي به شمار مي آيند و بسيار كارايي دارد هرچند براي امور ديگر فاضلابي نيز كارايي دارد.

 

لوله هاي چدني

 

براي لوله كشي ها بسيار استفاده مي شود و داراي مقاومت قابل توجهي مي باشد.

 

لوله هاي پلاستيكي

mxow_image2.jpg

به چند نوع تقسيم مي گردند

 

لوله هاي PE – پلي اتيلن

لوله هاي PVC – پي وي سي

لوله هاي PP – پلي پروپيلن

در سيستم آبرساني سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتي بسيار پركاربرد مي باشند و اتصال اين نوع لوله ها توسط جوش حرارتي صورت مي پذيرد  و در رنگ سفيد در بازار عرضه  و ارائه مي شود .

 

لوله هاي ABS

 

لوله هاي CPVC

 

لوله هاي PB

 

لوله هاي پلي اتيلن

داراي مقاومت بالاتري نسبت به ديگر لوله ها مي باشند و ضخيم بودن پلي اتيلن نيز از ديگر تمايزات اين نوع لوله به حساب  مي آيد.

 

لوله هاي دوسر تخت

 

تعريفي از لوله پليكا (pvc) 

 

به اسم يو پي وي سي معروف مي باشد كه به علت پيشتازان توليد كننده اين فرآيند به پليكا معروف شد.با رنگ طوسي رنگ در ميان مردم بسيار كاربردي محسوب مي شود و خيلي از افراد بر اين تصور هستند كه پليكا جنس اين نوع لوله  به حساب مي آيد در حالي كه نام برند معروف اين نوع لوله مي باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولاني باعث پرطرفدار تر شدن اين نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسيار با لوله هاي پليكا مرتبط و وابسته مي باشد و به تنهايي باعث موفقيت اين امرشده است.

 

براي خريد انواع لوله پليكا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، مي توانيد انواع سايت ها را بصورت آنلاين جستجو كرده و با ديدن و مقايسه قيمت ها محصول خود را خريداري بكنيد ، در اينجا ما وبسايت چلونگر كه كالاي  تخصصي ساختماني است  را به شما معرفي مي كنيم كه با مراجعه به آن مي توانيد خريد خوب و مناسبي داشته باشيد.


برچسب: معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۰۲ توسط:sam موضوع: