ترس از عاشقي ترس از عاشقي .

ترس از عاشقي

بهترين كاور نايلوني ريشه فرش

ميهن استور | متنوع ترين فروشگاه ايرانيان

 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين كاور نايلوني ريشه فرش

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين كاور نايلوني ريشه فرش


برچسب: بهترين,كاور,نايلوني,ريشه,فرش،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۲۹ توسط:sam موضوع:

رپورتاژ آگهي چيست ؟



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

رپورتاژ آگهي چيست ؟


برچسب: رپورتاژ,آگهي,چيست,؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۰:۲۵ توسط:sam موضوع:

نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

امروزه و با رشد استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، ابزار هاي آنلاين بسياري براي كمك به راحتي معاملات به بازار عرضه شده كه برخي با استقبال بسيار زيادي از سوي كاربران رو به رو بوده اند. بازارهاي آنلاين عمده و خرده به كمك صنايع مختلف آمده تا با استفاده از پتانسيل بالاي خود در برقراري ارتباط بتوانند شبكه ي جديدي از مشتريان را براي فروشندگان عمده به ارمغان بياورند.

از جمله مهم ترين اين بازار ها مي توان به شركت هاي علي بابا در چين، آمازون در آمريكا و اي بي اشاره كرد. اين بازار ها به ارايه ي انواع كالا و تجهيزات در زمينه هاي مواد غذايي و كشاورزي، تجهيزات الكترونيكي، پوشاك و… مي پردازند.

 

mnd9_z2.jpg

آشنايي با سايت علي بابا

شركت عليبابا يك شركت تجارت الكترونيكي چيني مي باشد با مديريت آقاي "جك ما" ، كه امكان فروش محصولات خود را به صورت آنلاين به همراه خدمات پس از فروش آن ها، براي مشتريان فراهم كرده است. وب سايت علي بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تريليون دلار معادل 170 ميليارد دلار فروش داشته است؛ كه اين ميزان فروش، در مقايسه با ميزان فروش شركت هاي رقيب آن، رقم بسيار بالايي است. سايت علي بابا يكي از ?? وب سايت برتر دنيا مي باشد. با توجه به آخرين گزارش اعلام شده، حدود 279 ميليون خريدار فعال و 8.5 ميليون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاين سايت علي بابا استفاده مي كنند؛ همچنين سالانه حدود 14.5 ميليارد سفارش در اين وب سايت گزارش شده است.

اگرقصد داريد كه كالايي را به صورت اينترنتي از يك منبع خارج از كشور خريداري نمائيد، انتخاب سايت علي بابا ، شانس خوبي را براي خريد امن و آسان، در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. Alibaba بزرگترين شركت تجارت الكترونيك جهان محسوب مي شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنين جامع ترين فهرست كالا را در اختيار خريداران قرار مي دهد. اعضاي اين شركت متشكل است از تامين كنندگان (بيشتر از آسيا) با خريداراني از سراسر جهان.

خريد و فروش عمده در بازار كشاورزي

بازار كشاورزي يكي ديگر از بازارهايي كه پتانسيل بسيار زيادي در زمينه ي ايجاد بازاري همچون علي بابا براي ارتباط و خريد و فروش موثر دارد و تا كنون توجهي به اين پتانسيل انجام نشده است. ايران كشوري با سابقه و صنعت بزرگ كشاورزي در منطقه است كه مي توان با ايجاد ساختار و بستري آنلاين به كمك رشد آن آمد.

ايران پتانسيل بالايي در توليد و خريد و فروش عمده برنج، خرما و ديگر محصولات كشاورزي دارد و يكي از بزرگ ترين صادركننده هاي اين حوزه در منطقه خاورميانه به شمار مي رود. خرماي ايران از بهترين انواع خرما در منطقه و جهان به شمار رفته و ماندگاري بالايي دارد و به دليل نيمه خشك بودن، سهولت در نگهداري و حمل و نقل آن توجه بازار هاي جهاني را به خود معطوف كرده و مشتريان زيادي در كشورهاي همسايه و اروپا به سوي خود جذب كرده است.خرماي ايران داراي مواد مغذي زيادي از جمله مواد قندي، پروتئيني و مواد معدني مي باشد. قيمت بالاي محصولات كشاورزي معلول سيستم سنتي و واسطه‌گرهايي است كه در ميان راه توليدكننده و مصرف‌كننده قرار‌گرفته و سهم بالاي بازار را در اختيار مي‌گيرند. اين واسطه‌ها باعث گراني محصول نهايي و در‌نهايت، ناراضي شدن مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌شوند. حذف اين واسطه‌گري‌ها تا به حال در بخش‌هاي زيادي، از حمل‌ونقل شهري و ترابري بين‌شهري گرفته تا توليد و ارائه محصول، باعث شده قيمت‌ها تا حد قابل‌توجهي متعادل شود. يك استارتاپ ايراني تلاش كرده سيستم اشتباه ارائه محصولات كشاورزي را به يك بازار رقابتي تبديل كند.


برچسب: نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۷:۵۲ توسط:sam موضوع:

شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۴:۱۸ توسط:sam موضوع:

الگوريتم هاي مرتب سازي

الگوريتم مرتب سازي ، در علوم كامپيوتر و رياضي ، الگوريتم ي است كه ليستي از داده ها را به ترتيبي مشخص مي چيند. پر استفاده ترين ترتيب ها، ترتيب هاي عددي و لغت نامه اي هستند. مرتب سازي كارا در بهينه سازي الگوريم هايي كه به ليست هاي مرتب شده نياز دارند (مثل جستجو و تركيب) اهميت زيادي دارد. از ابتداي علم كامپيوتر مسائل مرتب سازي تحقيقات فراواني را متوجه خود ساختند، شايد به اين علت كه در عين ساده بودن، حل آن به صورت كارا پيچيده است. براي مثال مرتب سازي حبابي در سال ۱۹۵۶ به وجود آمد. در حالي كه بسياري اين را يك مسئلهٔ حل شده مي پندارند، الگوريتم كارآمد جديدي همچنان ابداع مي شوند (مثلاً مرتب سازي كتاب خانه اي در سال ۲۰۰۴ مطرح شد). مبحث مرتب سازي در كلاس هاي معرفي علم كامپيوتر بسيار پر كاربرد است، مبحثي كه در آن وجود الگوريتم هاي فراوان به آشنايي با ايده هاي كلي و مراحل طراحي الگوريتم هاي مختلف كمك مي كند؛ مانند تحليل الگوريتم، داده ساختارها، الگوريتم هاي تصادفي، تحليل بدترين و بهترين حالت و حالت ميانگين، هزينهٔ زمان و حافظه، و حد پايين. در علم كامپيوتر معمولاً الگوريتم هاي مرتب سازي بر اساس اين معيارها طبقه بندي مي شوند: پيچيدگي (بدترين و بهترين عملكرد و عملكرد ميانگين): با توجه به اندازهٔ ليست (n). در مرتب سازي هاي معمولي عملكرد خوب (O(n log n و عملكرد بد (O(n ۲ است. بهترين عملكرد براي مرتب سازي (O(n است. الگوريتم هايي كه فقط از مقايسهٔ كليدها استفاده مي كنند در حالت ميانگين حداقل (O(n log n مقايسه نياز دارند. حافظه (و ساير منابع كامپيوتر) : بعضي از الگوريتم هاي مرتب سازي laquo;در جا [1] raquo; هستند. يعني به جز داده هايي كه بايد مرتب شوند، حافظهٔ كمي ((O(۱) مورد نياز است؛ در حالي كه ساير الگوريتم ها به ايجاد مكان هاي كمكي در حافظه براي نگه داري اطلاعات موقت نياز دارند. پايداري [2] : الگوريتم هاي مرتب سازي پايدار ترتيب را بين داده هاي داراي كليدهاي برابر حفظ مي كنند. فرض كنيد مي خواهيم چند نفر را بر اساس سن با يك الگوريتم پايدار مرتب كنيم. اگر دو نفر با نام هاي الف و ب هم سن باشند و در ليست اوليه الف جلوتر از ب آمده باشد، در ليست مرتب شده هم الف جلوتر از ب است. مقايسه اي بودن يا نبودن. در يك مرتب سازي مقايسه اي داده ها فقط با مقايسه به وسيلهٔ يك عملگر مقايسه مرتب مي شوند. روش كلي : درجي، جابجايي، گزينشي، تركيبي و غيره. جابجايي مانند مرتب سازي حبابي و مرتب سازي سريع و گزينشي مانند مرتب سازي پشته اي .



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

الگوريتم هاي مرتب سازي


برچسب: الگوريتم,هاي,مرتب,سازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۱۲ توسط:sam موضوع:

كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند

كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند

نوشته‌ي چارلز مسنجر

اين كتاب نوشته يك افسر بازنشسته ارتش انگلستان است كه حدود ?? جنگ بزرگ دنيا را در اين كتاب گردآوري كرده است. جنگ‌هاي موردنظر هم از سال ??? پيش از ميلاد شروع مي‌شوند و تا اسكندر، جنگ داخلي روم، جنگ مغول‌ها در چين، سقوط قسطنطنيه، جنگ‌هاي صليبي، فتح مكزيك به دست اسپانيايي‌ها، فتح هند به دست بابر، جنگ داخلي ژاپن، جنگ ?? ساله اروپا، جنگ‌هاي استقلال آمريكا و … پيش مي‌آيد. جنگ‌هايي كه در اين كتاب درباره‌شان نوشته‌شده است، به ترتيب تاريخ وقوعشان مرتب‌شده و مطالب كتاب هم به‌اين‌ترتيب پيش مي‌آيد.

نخستين نبرد اين مجموعه يعني جنگ بزرگ پلوپونزي ازاين‌جهت اهميت دارد كه سقوط آتن مقتدرترين دولت‌شهر يونان باستان را رقم زد. پيروزي‌هاي اسكندر مقدوني امپراتوري كوتاه‌مدتي ايجاد كرد، اما آن پيروزي‌ها براي اين مهم شمرده مي‌شوند كه اروپاييان براي نخستين بار به آسيا دست پيدا كردند. نبرد نهايي جهان باستان، جنگي داخلي است كه جمهوري رم را به امپراتوري تبديل كرد.

به‌اين‌ترتيب اسامي جنگ‌ها و بخش‌هاي مختلف اين كتاب عبارت است از: جنگ بزرگ پلوپونزي، پيروزي‌هاي اسكندر، جنگ داخلي روم، مبارزه شارل مارتل با مورها، جنگ صليبي هفتم، سرنگوني مغول در چين به دست دولت مينگ، قسطنطنيه، فتح مكزيك به دست اسپانيا، فتح هندوستان به دست بابر، جنگ‌هاي داخلي ژاپن، جنگ سي‌ساله، جنگ هفت‌ساله، جنگ استقلال آمريكا، انقلاب و نبردهاي ناپلئون، مبارزه آزاديخواه بوليوار و سان مارتين، جنگ داخلي آمريكا، جنگ فرانسه – پروس، جنگ روسيه – ژاپن، جنگ جهاني اول، جنگ جهاني دوم، جنگ داخلي چين، جنگ سرد، ويتنام، جنگ شش‌روزه و جنگ با تروريسم.

اگر به دنبال آن هستيد كه درباره‌ي جنگ‌هايي كه تاريخ بشريت را تغيير دادند بياموزيد، اين كتاب براي شماست. در اين كتاب به‌طور دقيق از جزييات جنگ‌ها، استراتژي‌ها و تاكتيك‌ها، ژنرال‌ها و رهبران آن‌ها گفته‌شده است. اگر بسط و دقت اطلاعات برايتان اهميت دارد اين كتاب را ا دست ندهيد؛ برخي حقايقي كه درباره‌ي اين جنگ‌هاي مهم در كتاب آورده شده شگفت‌زده‌تان مي‌كنند.

نويسنده‌ي كتاب، چارلز مسنجر، به مدت بيست سال در خدمت ارتش انگلستان بوده است و پس از بازنشستگي به‌عنوان تحليلگر دفاعي و مورخ نظامي به فعاليت خود ادامه داد. او در اين زمينه حدود چهل اثر به چاپ رسانيده است.

اين كتاب توسط انتشارات ققنوس و با ترجمه‌ي منوچهر پزشك منتشر شده است.

خريد كتاب از سايت : https://www.cavack.com/Item/34460 


برچسب: كتاب جنگ‌هايي كه دنيا را تغيير دادند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۰:۳۸ توسط:sam موضوع:

دانلود كتاب راهنماي گردشگري اصفهان

توضيحات اصفهان (سپاهان) مركز استان اصفهان، با پهنه‌اي حدود ۲۵۰ كيلومترمربع، در دل فلات ايران قرار گرفته است آب و هواي شهر اصفهان نيمه خشك و معتدل است، به طوري كه متوسط درجه حرارت سالانه اين شهر حدود ۱۶ درجه سانتيگراد و متوسط بارندگي سالانه اين شهر در حدود ۱۳ ميليمتر مي باشد به طور كلي، اصفهان شهر كم آبي است ولي به واسطه وجود رودخانه زاينده رود،



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

دانلود كتاب راهنماي گردشگري اصفهان


برچسب: دانلود,كتاب,راهنماي,گردشگري,اصفهان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۸:۵۰ توسط:sam موضوع: